這首歌一定含有大麻成分
使我內心激盪不已    沉醉、上癮無法自拔
真是太迷幻了    讚啊

Muse - Supermassive black hole / Sam.K 譯

Oh baby don’t you know I suffer?
噢寶貝難道你不知道我在受苦嗎?
Oh baby can you hear me moan?
噢寶貝你可以聽見我在嗚咽?
You caught me under false pretences
你在我虛偽的藉口下揪住我
How long before you let me go?
還要多久你才肯讓我走呢?

You set my soul alight
你讓我的靈魂燃燒
You set my soul alight
你讓我的靈魂燃燒

(You set my soul alight)
(你讓我的靈魂燃燒)
Glaciers melting in the dead of night
冰河在死絕的夜晚熔化
And the superstars sucked into the supermassive
超新星被超質量物體吞沒

(You set my soul alight)
(你讓我的靈魂燃燒)
Glaciers melting in the dead of night
冰河在死絕的夜晚熔化
And the superstars sucked into the ’supermassive’
而超新星被超質量物體吞沒

I thought I was a fool for no-one
我以為我不會被任何人愚弄
Oh baby I’m a fool for you
噢寶貝,我被你耍著玩呀!
You’re the queen of the superficial
你是操弄表象的女王
And how long before you tell the truth
要過多久你才會告訴我真相呢?

You set my soul alight
You set my soul alight
你讓我的靈魂燃燒

(You set my soul alight)
(你讓我的靈魂燃燒)
Glaciers melting in the dead of night
冰河在死絕的夜晚熔化
And the superstars sucked into the ’supermassive’
而超新星被超質量物體吞沒

(You set my soul alight)
(你讓我的靈魂燃燒)
Glaciers melting in the dead of night
冰河在死絕的夜晚熔化
And the superstars sucked into the ’supermassive’
而超新星被超質量物體吞沒

Supermassive black hole
Supermassive black hole
Supermassive black hole
超質量黑洞

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    introcastle 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()